سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید میخ چسبی چسب دار دیواری

فروشگاه خرید انواع میخ چسبی چسب دار مخصوص دیوار کاشی سرایمک شیشه چوب فلز و هر جای صاف دیگر میخ دیواری چسبی محصول جدید 2024 میباشد

دستگاه دوخت و پرس حرارتی نایلون دستگاه دوخت پلاستیک نایلون

 

دستگاه دوخت و پرس حرارتی نایلون دستگاه دوخت پلاستیک نایلون 

 

معرفی بهترین مدلهای دستگاه پلمپ دستی نایلون

 

دستگاه دوخت و پرس حرارتی نایلون دستگاه دوخت پلاستیک نایلون

 

موارد استفاده و کاربرد ها :

قیمت و فروش انواع دستگاه دوخت گونی گونی دوز; از دستگاه دوخت گونی (گونی دوز) برای بستن در کیسه‌های حاوی موادی مانند برنج، سیمان، آرد و امثال آن ها استفاده می‌شود. از آنجایی که برای بستن در اینگونه مواد و کیسه‌ها نمی‌توان از روش‌های دیگر بسته‌بندی مانند دوخت حرارتی استفاده کرد لذا سر آن‌ها به وسیله‌ی نخ با ضخامت و جنس‌های مختلف توسط دستگاه‌های سردوزگونی دوخته می‌شود ابعاد دستگاه سردوزگونی نیز بسیار متفاوت بوده و برخی از آن‌ها به دلیل کوچک بودن به سادگی قابل جابجایی است تا امکان دوخته شدن کیسه‌های بزرگ بدون جابجایی آن‌ها وجود داشته باشد و برخی دیگر از انواع مدل آن به صورت ثابت طراحی شده‌اند که استفاده از آن ها را در خط تولید ممکن می‌سازد.

فروش دستگاه بسته بندی برنج و دستگاه بسته بندی کیسه های،حبوبات، آرد، خشکبار و… ازگشتا صنعت اصفهان

دستگاه دوخت ریلی

 

دستگاه دوخت ریلی

نحوه انتخاب و خرید انواع دستگاه

 

دستگاه دوخت ریلی

این دستگاه برای انواع متفاوت فیلم های پلاستیکی قابل استفاده می باشد و همچنین قابلیت مجهز شدن به دستگاه تاریخ زن روی خود را نیز دارد ، به این صورت که تاریخ زن موجود در این دستگاه می تواند کیسه محصول را در حین دوخت زدن چاپ هم بزند.در صورت نیاز می توانید دستگاه دوخت ریلی را به یک شمارنده نیز مجهز کنید تا بسته های دوخت خورده را برایتان شمارش کند.این سری از دستگاه های دوخت در دو مدل دوخت ریلی عمودی ودوخت ریلی افقی وجود دارند که بسته به نوع محصول مورد بسته بندی می توانید نوع این دستگاه را انتخاب و تهیه کنید.

ادامه متن

دوخت ریلی ولومی

ستگاه دوخت ریلی ولومی با تاریخزن- جهت درب دوزی کیسه های از جنس سلفونAL،PEو… مورد استفاده قرار می گیرد قابلیت درب دوزی بسته های تا وزن 5 کیلوگرم

دستگاه دوخت ریلی ولومی ایستاده با تاریخزن قابلیت درب دوزی بسته های کالا در کیسه های پلاستیکی ازجنس سلفون،PE ,AL و… را بصورت ایستاده و چاپ تاریخ درمحل دوخت در دوخط وهرخط 20 کاراکتر بصورت فارسی و لاتین را دارد.سرعت نوار نقاله قابل تنظیم 12-0 متر بردقیقه.

قابلیت حمل بسته تاوزن 5 کیلوگرم

 

 

  • دستگاه بسته بندی
  • قیمت دستگاه بسته بندی نان
  • بسته بندی
  • قیمت دستگاه بسته بندی خرما
  • بسته بندی حبوبات
  • دستگاه لواشک سازی
  • دستگاه کارتن سازی
  • پرکن
  • دستگاه دوخت پلاستیک
  • بسته بندی حبوبات
  • بسته بندی سبزیجات
  • دستگاه دوخت ریلی
  • دستگاه درب دوز کیسه

مشخصات دستگاه دوخت ریلی ولومی با تاریخزن

– جهت درب دوزی کیسه های از جنس سلفونAL،PEو… مورد استفاده قرار می گیرد.

– قابلیت چاپ تاریخ و سایر مشخصات در محل دوخت در دو ردیف و هر ردیف 20 کاراکتر بصورت فارسی و لاتین با استفاده از جوهر جامد

– قابلیت درب دوزی بسته های تا وزن 5 کیلوگرم

– ضخامت پوشش از20 میکرون الی 1 میلیمتر

– استفاده از چشم الکترونیک  جهت فرمان تاریخ

– قابلیت کنترل سرعت نوار نقاله

 

دستگاه دوخت و پرس حرارتی نایلون دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پلاستیک و نایلون

از دستگاه دوخت پلاستیک برای بسته‌بندی کیسه‌هایپلاستیکی و پلمپ کردن آن‌ها استفاده می‌شود که می‌توان کیسه‌های حاوی آجیل، قند و شکر و اقلامی مانند آن‌ها را به وسیله‌ی آن بست. دستگاه دوخت انواع مختلفی دارد که استفاده‌ی از آن‌ها می‌توان در فروشگاه‌های کوچک مانند فروشگاه‌های خشک بار تا صنعت‌های بزرگ که نیاز به این نوع بسته‌بندی را دارند، استفاده نمود. دستگاه‌های دوخت به وسیله‌ی حرارت درِ انواع کیسه‌های پلاستیکی را پلمپ می‌کنند.

قیمت و فروش دستگاه دوخت لبه پلاستیک، دستی رومیزی خانگی و فروشگاهی جهت بسته بندی  نان،حبوبات، قطعات کوچک و بزرگ، ادویه جات و ..(دستگاه وکیوم پلاستیک)
قیمت فروش دستگاه دوخت ریلی پلاستیک در انواع ایستاده عمودی و خوابیده افقی جهت بسته بندی و تولید ادویه جات، مواد پودری و گرانولی، حبوبات ،خشکبار،آجیل ،لواشک و..